פנים חדשות באו לכאן

עפר גדנקן No Comments on פנים חדשות באו לכאן

השמנות הנפלאות של יטבתה עכשיו באריזה חדשה

21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סדרת השמנות האיכותית של יטבתה מקבלת  עיצוב חדש עם אריזות  במראה חדשני התואם את המאפיינים הייחודיים של השמנות שהופכים כל מתכון להצלחה.

יטבתה, מותג מוצרי החלב, מביא את החדשנות גם לאריזות ומחדש את הנראות של סדרת השמנות האהובה. האריזות החדשות מציגות את הטעמים הייחודיים של השמנות, והן מבליטות את המאפיינים שמייחדים כל אחד מסוגי השמנת שבסדרה.

סדרת השמנות של יטבתה מציעה מגוון טעמים ומרקמים להתאמה מרבית לצרכים שעולים במטבח בעת בישול או אפייה: שמנת לבישול 9% ו-15% שומן המיועדות למגוון סוגי מנות בטעם עשיר, שמנת להקצפה 38% שומן המיועדת לאפייה בישול, והכנת קינוחי שמנת במגוון סוגים, וכן שמנת צמחית פרווה שמשדרגת כל קינוח ומאפשרת ליהנות מטעם מושלם גם במהלך ארוחות וסעודות בשריות.

בנוסף, סדרת רטבי השמנת של יטבתה גם היא קיבלה פנים חדשות במסגרת מהלך ההתחדשות והרעננות. הסדרה הפופולרית מציעה ארבעה סוגי טעמים עשירים, המשדרגים ומוסיפים טעם עשיר לכל מנה: רוטב שמנת בטעם עגבניות, רוטב שמנת בטעם פטריות, רוטב שמנת בטעם קלאסי ורוטב שמנת שיצא במהדורה מוגבלת בטעם 4 גבינות. עם מגוון השמנות האיכותיות של יטבתה כל מתכון מצליח.

את סדרת השמנות של יטבתה ניתן להשיג בחנויות המובחרות וברשתות השיווק, בכשרות מהודרת של בד"ץ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א.



0 תגובות